Cele Akademii Kierowników

Akademia Kierowników Sklepów Detalicznych to mój autorski program oparty na analizie funkcjonowania prawie tysiąca sklepów w wielu krajach, który pozwala uczestnikom stać się prawdziwymi kierownikami sklepów detalicznych, tak jakby prowadzili własne mikro-przedsiębiorstwo. Jest to szkoła zarządzania obejmująca procedurę obsługi klienta, doświadczenie konsumenta, maksymalizację sprzedaży i marży poprzez wskaźniki KPI (konwersję, AB i UPT), wykorzystanie wiedzy specjalistycznej, motywację pracowników, wykorzystanie systemów sklepowych, zrozumienie ekonomiki sklepu (w tym rachunku zysku i strat), budżetowanie, współpracę z kadrą nadzorującą sklepy, politykę HR na szczeblu sklepów, ustalanie priorytetów i delegowanie zadań, zarządzanie personelem na sali sprzedaży, itd.

Problemy, które Akademia może dla Ciebie rozwiązać

  • Sklepy detaliczne mają gorsze wyniki w porównaniu do rezultatów rynku (jeśli chodzi o wzrost i detaliczne KPI)

  • Wyniki sklepów z tej samej sieci bardzo się od siebie różnią

  • Obsługa klienta jest poniżej oczekiwań klientów i różni się w sklepach z tej samej sieci

  • Cele SMART sprzedaży są zwykle nieosiągnięte

  • Rotacja pracowników jest wysoka

  • Poziom motywacji pracowników sklepów jest niski

Zakres szkolenia

Tematy, które poruszane są w Akademii są dostosowane do konkretnych potrzeb klienta. Szkolenia przebiegają w formie warsztatów z grupą do 20 osób. Zakres omawianych problemów jest dodatkowo sprawdzany po wizycie w sklepach klienta.

Dla kogo jest Akademia Kierowników Sklepów Detalicznych?

Grupa docelowa

  • Kierownicy sklepów

  • Menedżerowie regionów detalicznych

  • Nadzorcy sklepów

  • Menedżerowie sieci detalicznych

Sektory

  • Sportowe i modowe (obuwie, sprzęt, odzież i akcesoria)

Rezultaty

Jak dotąd wyszkoliłem ponad 500 menedżerów i kierowników sklepów. Otrzymałem bardzo pozytywny feedback od uczestników Akademii i sponsorów biznesowych po szkoleniach. Jeden z moich klientów wygrał konkurs "Swedish Daymaker Customer Service, Mystery Shopper" w branży sportowej w Polsce i upozycjonował się jako czwarta firma z wszystkich firm detalicznych w Polsce.

Jeśli chcesz się ze mną skontaktować w sprawie Akademii Kierowników Sklepów Detalicznych lub umówić na darmową wstępną konsultację, napisz do mnie.